Heerenveen 'n Gouden Plak lanceert website

HEERENVEEN

Met de lancering van de nieuwe website www.ngoudenplak.nl wil  de regio Heerenveen zichzelf internationaal op de kaart zetten.

Toeristische informatie over de hele regio staat niet alleen in het Nederlands, maar ook in het Fries, Duits, Engels, Frans, Spaans en Italiaans op de site. Zelfs Chinees volgt binnenkort. Wat de nieuwe site extra bijzonder maakt, is dat het niet alleen gericht is op het bezoeken van de regio, maar ook op het wonen, werken en ondernemen. Zo zijn niet alleen de evenementenkalender en overnachtingsmogelijkheden prominent aanwezig, maar kunnen tevens vacatures en te koop staande woningen worden gevonden. Bovendien heeft ieder dorp in de regio Heerenveen een eigen pagina met veel interessante links. Zelfs aan links naar de regionale media is gedacht. Met de lancering van de nieuwe website – ontwikkeld in samenwerking met online marketingbureau Webwijs uit Heerenveen – gaat Heerenveen een volgende fase van de regiomarketing in. Vanuit deze basis zullen vele nieuwe marketingmiddelen worden ontwikkeld, waarin de hele regio wordt meegenomen en het niet alleen gaat om het werven en behouden van bezoekers, maar ook om bewoners en bedrijven. Sport blijft daarbij uiteraard hét uniek onderscheidende van Heerenveen, maar tevens zal worden getoond wat er nog meer te beleven valt. Met de nieuwe site www.ngoudenplak.nl en specifiek de internationale, toeristische informatie, maakt Heerenveen zich tevens nu al op voor 2018. Dan is Leeuwarden/Friesland Culturele Hoofdstad van Europa en zullen naar verwachting 3-4 miljoen bezoekers vanuit de hele wereld naar Friesland komen. De vereniging Heerenveen ’n Gouden Plak is de regiomarketingorganisatie van en voor de regio Heerenveen. De vereniging heeft als doel er samen voor te zorgen dat de hele regio Heerenveen ’n Gouden Plak is om te wonen, werken, ondernemen en bezoeken. Nu en in de toekomst. Bezoek de website en ontdek de regio Heerenveen. https://www.ngoudenplak.nl/

Auteur

Harry de Jong