VV Heerenveen steunt KiKa en versterkt maatschappelijk profiel

HEERENVEEN

Een elftal bedrijven ondertekende deze week een sponsorcontract bij VV Heerenveen in het kader van de KiKa sponsorconstructie.

VV Heerenveen speelt sinds dit seizoen met Kika op het shirt. De bedrijven hebben zich voor drie jaar verbonden aan deze samenwerking waarbij 35% van de opbrengst ten goede komt van KiKa. Tijdens de presentatie werd de startcheque van maar liefst 4.200 euro aangeboden aan KiKa. De bijzondere sponsorovereenkomst werd mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor GroenLeven die VV Heerenveen nieuwe wedstrijdshirts leverde voor de hele club en de voorzijde vrijliet voor een maatschappelijke sponsorinvulling. De sponsorconstructie past binnen het sterke maatschappelijke profiel van VV Heerenveen. Zoals een rookvrij sportterrein, de gezondste voetbalkantine van Nederland en een veilig sportklimaat. Op de foto: De KiKasponsors bijeen. Vlnr: Peter Oostra (Bakker Vakkeuken), Wiebo de Jong (KMA Textiles), Richard Wielinga (Coolserve),  Henricjan Wind (Wind Verzekeringen), Ardon van Holst (Mitsubishi), Esther Hylkema (KiKa), Peter Paul Koenders (BentAcera), Udo de Goede (Bruning & De Goede), Sytse Bouwer (GroenLeven), Bernier Hoekstra (Novatech Autoparts), Paul Paulides (Body & Fit), Eddy Steenbergen en Ytzen Terpstra (ViaData), Jolt Andela en Theun Oostenbrug (Lascon). Foto: Jenny Beenen

Auteur

Harry de Jong